Дата
народження:12.09.1970р.
Освіта:
Вища
Місце
роботи: Криворізький професійний будівельний
ліцей
Посада:
Майстер виробничого навчання
Стаж
роботи на посаді: 15 років
Професійні дії і засоби
Моя професійна діяльність базується на наступних ключових аспектах, які і складають мою систему роботи: самоосвіта, робота над методичною темою, творчість, використання інноваційних технологій.
З метою розвитку самостійності і креативності учнів, майбутнього робітника, широко використовую проектну діяльність в своїй роботі. Кожний проект відповідає певній темі уроку виробничого навчання, підбирається матеріал, який передбачає вирішення проблеми, має практичну, теоретичну і пізнавальну значимість. Результатом роботи над проектами є вміння учнів самостійно планувати свої дії, прогнозувати можливі варіанти вирішення задачі, відповідально відноситись до виконання своєї ділянки роботи. Оцінити результати своєї праці і своїх товаришів
Часто на уроках використовую реальні ситуації на виробництві, дії кранівника і стропальника, широко застосовую сюжетно рольові ігри.
На моїх уроках групове навчання будується на принципі співробітництва. Учні, працюючи в групі, намагаються спільно виконувати поставлену задачу. При цьому завдання складається таким чином, щоб учень не зміг виконати без допомоги інших членів групи. Результатом такої взаємодії учнів є помітне покращення психологічного клімату в групі, а також міняє роль майстра в/н, який перетворюється із джерела інформації в консультанта і порадника, направляючого роботу в групах в правильне русло.
Постійно використовую на уроках принципи наглядності, доступності, наочності, що допомагає мотивувати учнів на оволодіння обраної професії.
Використання міжпредметних зв’язків на уроках виробничого навчання дозволяє розширити кругозір учнів:
- Будова кранів – улаштування і призначення механізмів кранів;
- Керування кранами – керування механізмами кранів при підійманні, переміщені та опусканні вантажів;
- Охорона праці – дотримання правил техніки безпеки при роботі на кранах та стропильних роботах;
- Матеріалознавство – види конструкцій, матеріалів, їх властивості, застосування;
- Фізика – фізичні властивості матеріалів;
- Хімія – хімічні властивості матеріалів;
- Електротехніка – принципи роботи і улаштування електродвигунів
В цілях підвищення пізнавальної активності і мотивації учня, мною використовуються інформаційні технології на уроках виробничого навчання. Програму PowerPoint використовую при різних формах і прийомах контролю, а також при викладанні нового матеріалу.
Для об’єктивного контролю знань і умінь використовую наступні прийоми і форми: самоконтроль і взаємоконтроль
На своїх уроках велику увагу приділяю проблемній направленості навчання. Проблемна ситуація переключає увагу учнів з форми висловлювання на зміст, що і визначає комунікативну направленість навчання. Таким чином учні легше засвоюють певні прийоми і операції.
Однією з умов успішного професійного самовдосконалення є професійне спілкування педпрацівників між собою. І чим ширше кругозір такого спілкування, чим різноманітніші обговорювані проблеми, тим вище його ефективність. Тому удосконалюю свою педагогічну майстерність через:
- Обмін досвідом з майстрами в/н на засіданнях методичної комісії будівельних професій;
- Участь у міських семінарах, конкурсах (майстер клас на міський секції «Творча майстерня»)
- Участь в місцевому конкурсі профмайстерності слюсарні роботи ІІ місце
З метою підвищення педагогічної грамотності і майстерності вивчаю методичну і психолого – педагогічну літературу.
«Транспортування і укладання вантажів в на піввагони, платформи і
автомашини козловими кранами», «Відпрацювання прийомів керування баштовим краном при підніманні та опусканні
піддонів з цеглою», «Навантаження і розвантаження довгомірного вантажу баштовим
краном», «Керування мостовими кранами під час транспортування металобрухту»,
«Відпрацювання прийомів керування механізмами мостового крана при навантажені і
розвантажені вагонів з металопрокатом», «Навантаження та розвантаження вантажу
баштовим краном з автомашини та складування на складських майданчиках»,
«Відпрацювання прийомів при транспортуванні пиломатеріалів козловими кранами»,
«Транспортування козловими кранами вантажопідйомністю до 25т. сипучих
вантажів», «Відпрацювання прийомів керування механізмами кран балки при
навантажені і розвантажені різного вантажу», «Рубка металу».
Був проведений відкритий урок за темою «Рубка металу» з застосуванням
мультимедіа на високому професійному рівні.
Результатом пошуково творчої діяльності є систематичне планування уроків з
тем програми, їх структур, урізноманітнює форми і методи навчання з урахуванням
особистостей учнівського колективу.
Приймаю участь у засіданнях методичної комісії та міських семінарах де і
репрезентує свій досвід, вона створила професійний фільм ««Відпрацювання
прийомів керування механізмами мостового крана».
Брала участь у ліцейному конкурсі профмайстерності з
слюсарних робіт і зайняла друге місце; також проводила майстер клас
«Стропування і переміщення вантажу» в рамках тижня будівельних професій.
Якість знань учнів багато в чому залежить
від правильної організації занять. Тому головним в своїй роботі я вважаю
моделювання такого процесу навчання на уроках, де в центрі уваги знаходиться
учень з його потребами, мотивами і інтересами, підбір таких видів діяльності,
які допомагають учневі навчатись з бажанням, творчо і бачити результат своєї
праці.
При оцінюванні учня на уроці, я, найперше, відмічаю позитивні сторони в
його відповідях, навиках і уміннях виконувати запропоновані завдання,
дотримання правил техніки безпеки; учень відчуває віру в свої здібності,
радість за успіх. При невдачах допомагаю учневі осмислити їх, оцінити як
тимчасові труднощі, які можна подолати, побачити шляхи його подальшого
просування і успіху.
Одним із головних моєї педагогічної діяльності є підвищення мотивації учнів
щодо обраної професії. Тому характерними рисами моїх уроків виробничого
навчання є використання таких форм як:
-
Урок – мандрівка;
-
Дискусія;
-
Гра (брейн ринг, ділова гра тощо);
-
Елементи проектної діяльності.
З метою формування пізнавального інтересу, що стимулює творчу активність,
виховує інтерес до обраної професії організую позакласні заходи, такі як
екскурсії на будівництво, участь у конкурсах профмайстерності,
профорієнтаційних заходах, технічній творчості. Результати цієї діяльності в
2014 році була участь: в проведені тижня будівельних професій; майстер клас
«Піднімання та переміщення вантажу баштовим краном»; профорієнтаційний захід
«День відкритих дверей» з демонстрацією створених стендів: «Профілі різьб»,
«Схема управління синхронного двигуна фазним ротором в кранах при підніманні та
опусканні вантажу», «Слюсарні інструменти», «Інструменти з електромонтажних
робіт», «Знакова сигналізація» та макету «Діючий макет козлового крана зі
складським майданчиком».
В цьому навчальному році разом з учнями був створений професійний фільм «Відпрацювання
прийомів керування механізмами мостового крана».
Комментариев нет:
Отправить комментарий