особистість

Прізвище, ім’я, по батькові:Васильєва Ірина Анатоліївна
Дата народження:12.09.1970р.
Освіта: Вища
Місце роботи: Криворізький професійний будівельний ліцей
Посада: Майстер виробничого навчання
Стаж роботи на посаді: 15 років

Професійні дії і засоби
Моя професійна діяльність базується на наступних ключових аспектах, які і складають мою систему роботи: самоосвіта, робота над методичною темою, творчість, використання інноваційних технологій.
З метою розвитку самостійності і креативності учнів, майбутнього робітника, широко використовую проектну діяльність в своїй роботі. Кожний проект відповідає певній темі уроку виробничого навчання, підбирається матеріал, який передбачає вирішення проблеми, має практичну, теоретичну і пізнавальну значимість. Результатом роботи над проектами є вміння учнів самостійно планувати свої дії, прогнозувати можливі варіанти вирішення задачі, відповідально відноситись до виконання своєї ділянки роботи. Оцінити результати своєї праці і своїх товаришів
Часто на уроках використовую реальні ситуації на виробництві, дії кранівника і стропальника, широко застосовую сюжетно рольові ігри.
На моїх уроках групове навчання будується на принципі співробітництва. Учні, працюючи в групі, намагаються спільно виконувати поставлену задачу. При цьому завдання складається таким чином, щоб учень не зміг виконати без допомоги інших членів групи. Результатом такої взаємодії учнів є помітне покращення психологічного клімату в групі, а також міняє роль майстра в/н, який перетворюється із джерела інформації в консультанта і порадника, направляючого роботу в групах в правильне русло.
Постійно використовую на уроках принципи наглядності, доступності, наочності, що допомагає мотивувати учнів на оволодіння обраної професії.
Використання міжпредметних зв’язків на уроках виробничого навчання дозволяє розширити кругозір учнів:
-         Будова кранів – улаштування і призначення механізмів кранів;
-         Керування кранами – керування механізмами кранів при підійманні, переміщені та опусканні вантажів;
-         Охорона праці – дотримання правил техніки безпеки при роботі на кранах та стропильних роботах;
-         Матеріалознавство – види конструкцій, матеріалів, їх властивості, застосування;
-         Фізика – фізичні властивості матеріалів;
-         Хімія – хімічні властивості матеріалів;
-         Електротехніка – принципи роботи і улаштування електродвигунів
В цілях підвищення пізнавальної активності і мотивації учня, мною використовуються інформаційні технології на уроках виробничого навчання. Програму PowerPoint використовую при різних формах і прийомах контролю, а також при викладанні нового матеріалу.
Для об’єктивного контролю знань і умінь використовую наступні прийоми і форми: самоконтроль і взаємоконтроль
На своїх уроках велику увагу приділяю проблемній направленості навчання. Проблемна ситуація переключає увагу учнів з форми висловлювання на зміст,  що і визначає комунікативну направленість навчання. Таким чином учні легше засвоюють певні прийоми і операції.
Однією з умов успішного професійного самовдосконалення є професійне спілкування педпрацівників між собою. І чим ширше кругозір такого спілкування, чим різноманітніші обговорювані проблеми, тим вище його ефективність. Тому удосконалюю свою педагогічну майстерність через:
-         Обмін досвідом з майстрами в/н на засіданнях методичної комісії будівельних професій;
-         Участь у міських семінарах, конкурсах (майстер клас на міський секції «Творча майстерня»)
-         Участь в місцевому конкурсі профмайстерності слюсарні роботи ІІ місце
З метою підвищення педагогічної грамотності і майстерності вивчаю методичну і психолого – педагогічну літературу.



В результаті пошуково – творчої діяльності були створені методичні розробки уроків на теми:
«Транспортування і укладання вантажів в на піввагони, платформи і автомашини козловими кранами», «Відпрацювання прийомів керування  баштовим краном при підніманні та опусканні піддонів з цеглою», «Навантаження і розвантаження довгомірного вантажу баштовим краном», «Керування мостовими кранами під час транспортування металобрухту», «Відпрацювання прийомів керування механізмами мостового крана при навантажені і розвантажені вагонів з металопрокатом», «Навантаження та розвантаження вантажу баштовим краном з автомашини та складування на складських майданчиках», «Відпрацювання прийомів при транспортуванні пиломатеріалів козловими кранами», «Транспортування козловими кранами вантажопідйомністю до 25т. сипучих вантажів», «Відпрацювання прийомів керування механізмами кран балки при навантажені і розвантажені різного вантажу», «Рубка металу».
Був проведений відкритий урок за темою «Рубка металу» з застосуванням мультимедіа на високому професійному рівні.
Результатом пошуково творчої діяльності є систематичне планування уроків з тем програми, їх структур, урізноманітнює форми і методи навчання з урахуванням особистостей учнівського колективу.
Приймаю участь у засіданнях методичної комісії та міських семінарах де і репрезентує свій досвід, вона створила професійний фільм ««Відпрацювання прийомів керування механізмами мостового крана».
Брала участь у ліцейному конкурсі профмайстерності з слюсарних робіт і зайняла друге місце; також проводила майстер клас «Стропування і переміщення вантажу» в рамках тижня будівельних професій.
   Якість знань учнів багато в чому залежить від правильної організації занять. Тому головним в своїй роботі я вважаю моделювання такого процесу навчання на уроках, де в центрі уваги знаходиться учень з його потребами, мотивами і інтересами, підбір таких видів діяльності, які допомагають учневі навчатись з бажанням, творчо і бачити результат своєї праці.
При оцінюванні учня на уроці, я, найперше, відмічаю позитивні сторони в його відповідях, навиках і уміннях виконувати запропоновані завдання, дотримання правил техніки безпеки; учень відчуває віру в свої здібності, радість за успіх. При невдачах допомагаю учневі осмислити їх, оцінити як тимчасові труднощі, які можна подолати, побачити шляхи його подальшого просування і успіху.
Одним із головних моєї педагогічної діяльності є підвищення мотивації учнів щодо обраної професії. Тому характерними рисами моїх уроків виробничого навчання є використання таких форм як:
-         Урок – мандрівка;
-         Дискусія;
-         Гра (брейн ринг, ділова гра тощо);
-         Елементи проектної діяльності.
З метою формування пізнавального інтересу, що стимулює творчу активність, виховує інтерес до обраної професії організую позакласні заходи, такі як екскурсії на будівництво, участь у конкурсах профмайстерності, профорієнтаційних заходах, технічній творчості. Результати цієї діяльності в 2014 році була участь: в проведені тижня будівельних професій; майстер клас «Піднімання та переміщення вантажу баштовим краном»; профорієнтаційний захід «День відкритих дверей» з демонстрацією створених стендів: «Профілі різьб», «Схема управління синхронного двигуна фазним ротором в кранах при підніманні та опусканні вантажу», «Слюсарні інструменти», «Інструменти з електромонтажних робіт», «Знакова сигналізація» та макету «Діючий макет козлового крана зі складським майданчиком».
В цьому навчальному році разом з учнями був створений професійний фільм «Відпрацювання прийомів керування механізмами мостового крана».

Комментариев нет:

Отправить комментарий